Customer Support medewerker
Over deze functie
Als Customer Support medewerker ben jij diegene die onze software tot in de puntjes kent en hierbij de nodige support kan leveren aan onze klanten. Zowel intern als extern help jij iedereen op weg en weet jij precies welke collega je bij welk vraagstuk nodig hebt. Je houdt ervan in contact te zijn met mensen, bent oplossingsgericht en vindt het leuk om nieuwe ideeën aan te dragen om onze software nóg beter te maken. Ben je proactief, oplossingsgericht en beschik je over goede communicatieve vaardigheden? Dan zoeken wij jou!
Wat ga jij doen?
Klanten blij maken, dat is jouw doel als Customer Support medewerker. Met jouw technische kennis bied je ondersteuning aan onze klanten, zodat zij zonder problemen onze software kunnen gebruiken en nóg beter kunnen toepassen. Je verwerkt telefonisch en per e-mail alle binnenkomende vragen, en je houdt contact met het technische team over wensen van klanten en mogelijke nieuwe functionaliteiten in onze software. Daarnaast ondersteun je onze project- en accountmanagers bij administratieve werkzaamheden.
Wat vragen wij van jou?
Mbo- of hbo-werk- en -denkniveau
Je beheerst een goede basiskennis van IT
Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
Servicegericht en zelfstandig kunnen werken
Minimaal 1 jaar relevante werkervaring
Gedrevenheid en enthousiasme
Actieve en gestructureerde werkhouding
Goede communicatieve vaardigheden
Wat krijg je ervoor terug?
Salarisindicatie tussen €2500 - €3500 (o.b.v. fulltime)
26 vakantiedagen
Jaarlijks opleidingsbudget van €1500
MacBook, zit-sta werkplek en pensioenregeling
Reiskostenvergoeding
8% vakantiegeld
Gezonde lunch, stoelmassages en ontspanning
Borrels, padellen en tafelvoetbal met het team
Werken bij een informeel en snelgroeiend techbedrijf
Solliciteer
Wil je ons team komen versterken als Customer Support medewerker? Dan horen we graag van je!
